Magdalena Ralcewicz

Kierownik działu wsparcia sprzedaży

Absolwentka studiów podyplomowych Akademii Morskiej w Gdyni na Wydziale Administracji o kierunku Zarządzanie.

Manager z 20-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w strukturach korporacyjnych w wielu branżach związanych z handlem i usługami. Jako kierownik, a następnie dyrektor zarządzała pracą kilkudziesięcioosobowych zespołów.

Była odpowiedzialna m.in. za zarządzanie operacyjne, koordynację projektów związanych ze wsparciem, utrzymaniem i rozwojem obiektów, monitoring jakości usług, prowadzenie zespołów, realizację strategii sprzedaży, zarządzanie procesami wpływającymi na customer service, optymalizację kosztów, budżetów, procesów i procedur, audyty korporacyjne i zewnętrzne, budowanie rozpoznawalnego wizerunku firmy oraz kierowanie innymi projektami z obszarów zarządzania, sprzedaży i marketingu.

Uczestniczka wielu certyfikowanych szkoleń z zakresu: zarządzania przedsiębiorstwem i zarządzania zespołem, motywacji, komunikacji, negocjacji, sprzedaży, obsługi klienta oraz umiejętności managerskich.

Posiada Certyfikat AgilePM® Foundation – APMG International. Aktualnie uczestniczka szkolenia Design Thinking w biznesie – Centrum Rozwoju Personalnego we Wrocławiu.

Przewiń do góry