Konsument
Żyjemy w czasach, w których nietrudno się pogubić. Nikt w szkole nie uczył nas edukacji finansowej. W polskich domach o finansach zazwyczaj się nie rozmawiało. Nieprzygotowani do gospodarnego życia, rzuceni w wir łatwości zaciągania kolejnych zobowiązań kredytowych łatwo możemy stracić kontrolę i popaść w długi.
Każda nieplanowana sytuacja losowa może skutecznie pokrzyżować nasze plany; także te finansowe. Zdesperowani koniecznością natychmiastowej gotówki – tu i teraz – podejmujemy nieracjonalne decyzje, w efekcie których możemy doprowadzić do sytuacji, gdy nie jesteśmy w stanie regulować już swoich zobowiązań.
Spokojnie. Masz prawo do błędu. Jednakże, gdy stajesz się niewypłacalny należy działać szybko i zdecydowanie z pewnym partnerem.
Wieloletnie doświadczenie Kancelarii Prawnej what.now® w obsłudze konsumentów daje nam przewagę do skutecznego prowadzenia postępowań upadłościowych. Uzyskany tytuł Lidera Przedsiębiorczości 2020 zobowiązuje nas do rzetelnej i oddanej pracy na rzecz podmiotów zagrożonych niewypłacalnością.
Nasze działanie wykonujemy od początku do końca trwania procesu restrukturyzacyjnego. Angażujemy specjalistów ds. analiz finansowych, księgowych, prawników oraz Radców Prawnych, aby przygotowany wniosek był kompletny i faktycznie stanowił realną pomoc dla naszych Klientów.
W kolejnych zakładkach znajdziesz zakres wszystkich etapów oraz korzyści, które świadczymy na rzecz konsumentów.
TUTAJ znajdziesz przykłady naszych otwartych postępowań.
Korzyści z przeprowadzenia postępowania upadłościowego:
- pełne oddłużenie (dot. tylko konsumentów),
- wykreślenie z rejestru dłużników niewypłacalnych,
- wykreślenie z BIK i KRD,
- umorzenie postępowań egzekucyjnych,
- uniemożliwienie prowadzenia czynności windykacyjnych.
Kompleksowa analiza sytuacji klienta
- analiza stanu faktycznego, w tym przyczyn problemów finansowych – konsultacje z klientem, zarówno osobiste, jak i z wykorzystaniem metod komunikacji na odległość,
- analiza dokumentów przekazanych przez klienta w oparciu o uprzednio dostarczony mu wykaz w tym m.in.: umów kredytowych wraz ze wszystkimi załącznikami i harmonogramami, operatów szacunkowych posiadanego majątku, ksiąg wieczystych, rodzajów zabezpieczeń rzeczowych ustanowionych na majątku,
- analiza powiązań kapitałowych i osobowych.
Konstrukcja właściwa wniosku wraz z załącznikami oraz obsługa klienta do czasu otwarcia postępowania
- merytoryczne opracowanie i przygotowanie dokumentów inicjujących postępowanie sądowe tj. wniosku wraz z wymaganymi załącznikami, analiz finansowych (projektu zysków i strat na kolejne 5 lat opartych na co najmniej dwóch prognozach),
- reprezentowanie i udział w rozprawie w przedmiocie ogłoszenia upadłości (w przypadku jej wyznaczenia).
Bieżąca obsługa w toku postępowania
- udział i reprezentowanie klienta na spotkaniu z Organem postępowania,
- współpraca z Organem postępowania w zakresie przygotowywania niezbędnych dokumentów na tym etapie tj. listy wierzytelności, spisu składników majątku upadłego oraz pozostałych dokumentów wynikających z zarządzeń organu postępowania.
- udział i reprezentowanie klienta na rozprawie w przedmiocie planu podziału i ustalenia planu spłaty lub/i umorzenia zobowiązań.
W ramach współpracy:
- gwarantujemy przygotowanie analizy stanu faktycznego i dokumentacji przedstawionej przez Klienta,
- gwarantujemy przygotowanie wniosku o ogłoszenie upadłości konsumenckiej zgodnie z wymogami formalnymi wynikającymi z ustawy prawo upadłościowe
- gwarantujemy reprezentowanie Klienta na rozprawie w przedmiocie ogłoszenia upadłości (w przypadku jej wyznaczenia)
- gwarantujemy wykonanie wszelkich usług świadczonych na rzecz Zleceniodawcy przez osoby posiadające doświadczenie oraz wiedzę niezbędną do prawidłowego wykonania umowy.